مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-08اقتصادي

فارس من| آبیاری نامناسب و خشکیده شدن تنها زمین چمن هلیلان


تنها زمین چمن شهرستان هلیلان بعد از 4 ماه افتتاح به دلیل مشکلاتی از قبیل سیستم آبیاری، برق کشی، جایگذاری نامناسب و ناهمواری سطح زمین رها شده و مسوولین هم تدبیری برای رفع مشکلات ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش مخاطبان فارس سوژه ای را با عنوان زمین چمن شهدای هلیلان سرمایه ای رها شده را در سامانه فارس من به ثبت رساندند از این رو خبرنگاران فارس بر آن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

بی مقدمه از مشکلات زمین چمن هلیلان می گوییم مدت ها است در میان هیاهوی مشکلات و برخی بی سر و سامانی های ورزش یکی از نکات تامل برانگیز وضعیت بلاتکلیفی و بلا مصرفی زمین چمن این شهر است.

پروژه ساخت زمین چمن ورزشی هلیلان به عنوان یک مطالبه مردمی به منظور توسعه ورزش فوتبال آغاز شد و همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری رسید؛ مجموعه ورزشی دارای مساحت حدود هشت هزار و 360 متر در یکی از مناطق پر استعداد هلیلان واقع شده است.

زمین چمن شهدای هلیلان بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی، منطقه گرمسیری و بی آبی های سال های اخیر به صورت چمن طبیعی احداث شد و قبل از فکر کردن به این موضوع که آیا آب کافی برای آبیاری وجود دارد یا خیر اکنون نیمی از آن پر آب و نیم دیگر آن خشک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آبیاری نامناسب و خشکیده شدن تنها زمین چمن هلیلان

فارس من| آبیاری نامناسب و خشکیده شدن تنها زمین چمن هلیلان